Tréning referenciák

Stresszkezelési tréning résztvevői mondták:

 

“Egy kis elméleti bevezető után arról tanultunk, mit együnk és mit tegyünk, hogy a nem kívánatos stressz a lehető legkevésbé hasson ránk. Egyebek között olyan stresszoldó gyakorlatokat tanultunk, amiket az élet különböző területein szinte mindig el lehet végezni. Néhány példa:

  • levegő vétel – de hogyan?
  • hangkiadás
  • gondolkodás, gondolat befolyásolás
  • vers olvasás
  • “ütögetés”

és még sok-sok, adott helyzetekben alkalmazható módszert próbáltunk ki.
A testmozgást jól kiegészítették a kérdőívek, amik egy kis “kognitív színt” vittek a gyakorlatok közé.
Különlegesen élvezetesek voltak a mosolygást, a nevetést, a jókedvre hangolást elősegítő gyakorlatok, amiknek végén már az egész terem harsogott a kacagástól!
Az esemény olyan komplex élményt adott amiben, mind az elménk, mind a lelkünk, mind a testünk, mind az érzéseink felüdülhettek, és emellett, meg is tanulhattuk a számunkra káros stresszhatások ártalmas következményeinek minimalizálását.” – Etalon Coaching Társaság

 

 

 

“A hitelességed átjött. Tetszett, hogy mindannyiunkkal foglalkoztál, és nem csak úgy idelökted nekünk félvállról az anyagot.”

Sz. Tibor

 

“Meglepődtem a gyakorlatok eredményein, mert nem gondoltam, hogy ennyi fajta stresszor van az életemben.”

I. Zsuzsa

 

“Sok hasznos információt kaptam. A legjobban Positivity ABC feladat tetszett, mert nagy segítséget tud nyújtani az életem nehezebb időszakaiban is.”

G. Ilona

Vélemény, hozzászólás?